Wednesday, May 23, 2012

isu datuk L.C.W

assalammualaikum dan salam bulan rejab kepada kesemua umat islam.
isu ini sememangnya tidak akan dibesar-dibesarkan atau tidak akan mendapat liputan luas kerana bagi aku sudah tentu akan membuka pekung di dada Persatuan Badminton Malaysia[BAM]
sudah lama aku pendamkan dan rasa ketidakpuashatian itu mula mengeluarkan larvanya hari ini.

itu pun selepas baru habis menonton berita semasa di telly.angan-angan Malaysia terkubur macam itu sahaja.juara piala Thomas tidak mungkin menjadi miliknya pada tanggal kali ini.sewaktu perlawanan perseorangan diantara Malaysia yang diwakili Datuk L.C.W sendiri menentang Denmark,beliau telah mengalami kecederaan yang agak parah juga sehingga memaksa beliau untuk menarik diri serta-merta dari padang pertempuran.


bagi sesiapa yang tidak tahu apa-apa,beliau sebenarnya tidak mempunyai rehat yang secukupnya malah beliau sendiri baru sahaja baik demam dan telah menarik diri sewaktu perlawanan mula-mula lagi.bagi aku,mungkin ada tekanan di situ kerana semua berharap dan bergantung sepenuhnya terhadap kebolehan dia supaya menjuarai kesemua pertandingan.bagi pelapis baru,mereka tidak diberi peluang setakat ini yang aku lihat untuk menonjolkan skill yang ada dengan menyertai mana-mana kejohanan.



kesemuanya bergantung kepada Datuk L.C.W !


ya,aku marah sangat sekarang ni.kepada pihak berkuasa sila-sila lah buka mata menyedari akan kekhilafan perkara ini.beri peluang kepada para pelapis badminton mengasah dengan lebih tajam sehingga seperti Datuk L.C.W sendiri.sometimes,aku rasa kesemua masalah ini ada berbaur politik yang mungkin tidak berapa jelas kalau dilhat secara kasar sahaja,tak gitu? 0.0



maafkan aku/saya jika ada yang menyakitkan

terima kasih dan selamat tinggal :3

7 comments:

  1. weh cane nak letak button follow cam ko punye tuh?

    ReplyDelete
  2. try bukak cikfarah.blogspot.com.sebab aku ada belajar sikit dari situ from her tutorial :)

    ReplyDelete
  3. hah~~ memang~~ stuju sngat tu.. sume nk harapkan chongwei je~~sian dye=( chongwei tu umur da naik kot.. bg la peluang org mude lak.. haha!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul betul.harap kat dia je,berat mata memandang berat mata lagi dipukul :3

      Delete
  4. kau ingat kau hensem ke tak bagitahu aku kau letak url blog baharu ? siap sombong dengan aku kan . nak bagitahu kau latest gossip pasal aku pun tak boleh sebab kau busy sangat dengan pavlova kau . esok aku call kau tau tau . angkat !

    ReplyDelete
    Replies
    1. subhanallah,aku tak bagitau link baru eh?tapi kau still follow blog aku kan walaupun link dah berubah?aku tatau la pulak mcm tu,kau kena follow balik link yang baru.sori2,aku kan budak baru belajar.okok,aku angkat !aku baru je stop kerja jumaat lepas,so aku free sikit skrg ni.weeeee ~

      Delete